Novi Sad
23.05.2011.
07:24 > 07:26
Profesor etike na Filozofskom fakultetu Milenko Perović osuđen je za mobing i diskriminaciju i moraće da plati skoro 350.000 dinara svom nekadašnjem asistentu Slobodanu Sadžakovu.

Komentari 170

  • Stanija Dobrojević

    03.06.2011 07:23
    Nasi u WOS-u

    Stanija Dobrojević

    Srpkinja iz Novog Sada u WOS-u

    http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/257683/Stanija-Dobrojevic-Hju-Hefner-je-upamtio--moje-ime
  • Studentkinja

    02.06.2011 01:10
    @Misadimitrijevic: Oprostite na izostavljanju zareza između reči ''doneo'' i reči ''meni'' Kad se zarez stavi rečenica dobija drugi smisao koji je u suštini i njen pravi smisao. Htedoh reći da po meni, sud koji donese takvu presudu nema kredibilitet. Nisam hvala Bitku bila osuđivana nikada. Naravno da ne doživljavam presudu lično. Ne shvatam najbolje poslednju rečenicu.
    Anonimus, hvala na predlogu. I ja želim tebi da uživaš u svojim opservacijama i stanovištima.
  • misadimitrijevic

    01.06.2011 19:16
    ko je to???
    ,,Sud koji, ponavljam, Svetlani Ceci Ražnatović pokloni presudu kakvu je doneo meni nema nikakav kredibilitet pa samim tim ni jedna presuda koju donosi." Ej, kakva je ovo recenica???? Presuda kakvu je doneo meni??? I ti si osudjena negde? Ili si presudu Perovicu shvatila suvise licno, kao svoju?:) Ili...ne zelim da poverujem, ne...
  • 01.06.2011 19:13
    @studentkinja
    ,,Hvala Bitku"? To mu dodje kao prosvetljenje? Ma, hvala tebi na svim ovim opservacijama, uzivaj na svom putu pravednosti, ta samouverenost i sigurnost istovremeno nezasnovana na cinjenicama tipicna je za jednu vrstu ljudi, s kojima je, pokaze se pre ili kasnije, izlisno voditi bilo kakvu raspravu.
  • Studentkinja

    01.06.2011 13:46
    Za Anonimusa
    Nisam zaslepljena nego hvala Bitku na sposobnosti da gledam pa uviđan na moju štetu vrlo često nepravdu u ovoj zemlji. Veoma si lepo izrazio karakter našeg suda: ''neki sud''. Sud koji, ponavljam, Svetlani Ceci Ražnatović pokloni presudu kakvu je doneo meni nema nikakav kredibilitet pa samim tim ni jedna presuda koju donosi. Presuda Profesoru Peroviću samo je jedna u nizu presuda koja oslikavaju ''nezavisno'' sudstvo! Sud ove zemlje da imalo ceni sebe i drži do svog ugleda i časti ne bi tako postupao. Da ne govorim o nizu drugih situacija koje trenutno nisu tema razgovora.
  • 01.06.2011 06:34
    @Studentkinja
    Koja zaslepljenost, nista ne znaci sto je neki sud na osnovu dokaza presudio za mobing, ne, perovic je bezgresan, a ova devojka se ponasa kao neka zaslepljena siparica. Otuzno
  • Studentkinja

    01.06.2011 01:50
    Za Nensi
    Nisam ništa od navedenog. Samo sam osoba koja reaguje na nepravdu koja je ovde prevršila svaku meru. Uostalom, zašto bi neko morao da se svrsta u bilo koju od navedenih kategorija da bi stao na stranu pravde za osobu koja je nepravedno osuđena?
  • nensi

    31.05.2011 16:25
    studentkinji
    Studentkinjo, sta si ti gdinu Perovicu/ advokat, zena, cerka, devojka. Bas si mu ga preterala. Ako si mu advokat, losa si. Ako si nesto od nabrojanog oprosteno ti je.
  • Добрицa Ћосић

    30.05.2011 05:13
    Интервју
    "Више у Србији демократија не може да се доказује издајом државних и националних интереса. То сам прекјуче изјавио немачким новинама, рекао ми је Ђинђић"

    http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Dindjiceva-politicka-prekretnica.sr.html

  • Djiki

    30.05.2011 04:58
    Perovicu & Sakoti-Mimic

    Sve vam je oprosteno sto radite protivu Srbije u kojoj zivite! Za vasa dela nigde u Svetu, sem u Srbiji, vi ni trenutak nebi imali profesuru...

    Vole vas vasi levi anarhisti
  • Studentkinja

    29.05.2011 19:42
    I prekardašilo...
    E sad ste već prevršili svaku meru dobrog ukusa vašim komentarima! Kako se usuđujete da kažete da je Profesorici Mimici poklonjen doktorat?!?!?!?!?!?! Kako vas nije sramota i stid i ne znam ni sama kako da to već nazovem a da ne budem gruba?!?!?!?!?! Nije ni čudo što nam je država u ovakvom stanju kad svako može da lupa gluposti kako i gde stigne! Užas i plač Majke Božije. Da ne bih ostavila još po koji komentar nedostojan jedne devojke pre svega a potonje i budućeg filozofa prestajem da nakon ovog šaljem bilo kakvu vrstu komentara jer rasprava sa neupućenima osuđena na propast! Zaista mi vas je svih izuzetno žao. A najviše mi je žao onih koji čitaju vaše reči i pod njihovim uticajem stvaraju lažnu sliku o situaciji! ,,Bože oprosti im ne znaju šta čine''
  • YouTube

    29.05.2011 19:08
    Kockice
    Te stvari su nezavisne u slucaju Perovica. Mada, kad se razmotri jos slucaj Sakota-Mimica ima tu neka tajna veza i sklapaju se kockice ...
  • mislim...

    29.05.2011 18:47
    @YouTube
    Prosto je neverovatno videti ovo potpuno neargumentovano pozivanje na nacionalisticke motive kao razloge date presude. Kao da niko nikada nije cuo za logicku gresku "Post hoc ergo propter hoc". To da se sudjenje desilo *nakon* sto je doticni imao konfrontacije s nacionalistima, uopste ne mora da znaci da je ishod datog sudjenja motivisan upravo tim konfrontacijama. Da bi se tako nesto pokazalo, potrebno je pokazati, prvo, da data presuda nije motivisana faktickim mobingom, dakle, da mobinga nije ni bilo; i drugo, da su nacionalisticki osvetnicki motivi zaista na delu u ovom slucaju. Medjutim, ono sto je prosto fantasticno u ovoj komediji jeste da sam Sadzakov nikada nije ni bio nacionalista, vec je toliko puta (svojevremeno, u tandemu sa Perovicem) otvoreno kritikovao (na tribinama i sl.) nacionalisticke struje u Srbiji. Mislim, vadjenje po ovoj osnovi je toliko smesno da sve zajedno pocinje da dobija Nusicevski smek! :D
  • YouTube

    29.05.2011 17:39
    S. Sadzakov & M. Perovic

    http://www.youtube.com/watch?v=lUgpkteirXc

    http://www.youtube.com/watch?v=ArouPVSb098

    http://www.youtube.com/watch?v=g5zMEKj16xU&NR=1



  • @ Vide

    29.05.2011 16:18
    - Crnogorac
    "Fora je u tome sto je Perovic veliki Crnogorac i sto je podrzao nezavisnost i ostale antisrpske stavove u CG. Sve ostalo je prica za malu decu."

    K'o Ratko Buturovic prvi covek u Vojvodini!
  • @Mila

    29.05.2011 11:43
    Šakota

    Slažem se da je Šakota primer kako se od žrtve vrlo lako postaje jedan od progonitelja. Dolazak Jasne Šakote Mimice ni na Filozofski Fakultet u Beogradu nije prošao bez sukoba:

    "Možda u tome ima i neke istine, uzme li se u obzir da ni moj dolazak na Fakultet nije tekao glatko. I tada je jedna grupica napisala prigovor na pozitivan referat koji mi je bio napisan. Neki potpisnici su bili asistenti i nastavnici s Odeljenja, Lazović i Arsenijević, a drugi su bili u penziji, kao što je vanredna profesorka Svetlana Knjazev..."

    isto kao ni dolazak na Filozofski Fakultet u Novom Sadu.

    http://nikola5.wordpress.com/2009/12/12/ispovest-otpustene-asistentkinje-filozofskog-fakulteta-u-beogradu-dr-jasne-sakote-mimice/
  • tmurnotmurnije

    29.05.2011 09:08
    ozbiljni koraci
    Procitao sam ovo saopstenje, koji delirijum. Prvo pola strane poltronskog velicanja, onda vredanje, ,,agresivno i neljudsko ponasanje Sadzakova". I na kraju smehotresni detalj, ,,ako bude osudjen pravosnazno, zadrzavamo pravo da preduzmemo ozbiljnije korake". Koje? Stavice prst na celo?:))Nikad nisam cuo da postoji ovakva katedra.
  • Mila

    29.05.2011 08:29
    Sakota
    @Savest
    Potpuno si u pravu, Sakota je primer kako se od zrtve vrlo lako postaje jedan od progonitelja. Perovic joj je ,,poklonio" doktorat, posle radno mesto, pa je ,,logicno" sto iako postoji sudska presuda za mobing i ona potpisuje - ,,nikakvog mobinga nije bilo". Kako to ona zna? A o mladim jurisnicima bez kompetencije, ciji je jeidni ,,kvalitet" poltronstvo i ispunjavanje Perovicevih naredbi, izlisno je...
  • Djiki

    29.05.2011 06:44
    Kad smo kod listi ...

    E ovo je lepo cuti: "Ne samo da sam doktor filozofskih nauka, nego iza sebe imam dve knjige i desetak obimnih studija, jednu objavljenu i u međunarodno priznatom časopisu koji je na AHCI listi. Bez lažne skromnosti, ja sam bila jedna od retkih na Filozofskom fakultetu koja je imala rad na listi humanističkih nauka koju u svojim Kriterijumima priznaje Univerzitet u Beogradu."

    http://www.danas.rs/dodaci/vikend/zasto_sam_dobila_otkaz_.26.html?news_id=179029
  • Djiki

    29.05.2011 06:40
    FF BG vs. FF NS

    Vidim da je vas dopis potpisala doc. dr Jasna Šakota-Mimica i asistenti ...

    Poznato je da Jasna Šakota-Mimica je po pitanju doktorata bila u slicnoj situaciji kao Slobodan Sadžakov. Više o tome na http://www.danas.rs/dodaci/vikend/zasto_sam_dobila_otkaz_.26.html?news_id=179029

    Zanimljiv je dopis Jasne Šakota-Mimice i reagovanje Filozofskog Fakulteta u Beogradu tim povodom - drugi deo web stranice http://ugrozenabastina.blogspot.com/2008/07/skandalozno-neastivi-na-odeljenju-za_06.html
  • savest

    29.05.2011 00:31
    studentkinja
    Tekst kao da ga je sam Perović sastavio a potpisnici asistenti...hm, mobing ili ne? Mada više nije šef katedre,hm opet!Zašto nema više profesora među potpisanima?Hm,hm,hm!Ne zavaravajte se!
  • Savest

    29.05.2011 00:22
    Pa ja imam diplomu potpisanu rukom M.A.Perovića,ali se sada nešto i ne ponosim time! :)Srušio je osnove Filozofskog fakulteta i osnove svega što je nekada govorio (obzirom da sam sebe naziva osnivačem :)).Ne samo sada,njegova bahatost traje već nek vreme. Ono što smo smatrali za veličinu i duhovitost dotičnog je zapravo uvreda.Iskreno, žao mi je što katedra za filozofiju ostavlja svoje studente u sferi teorijskog a da nikada nisu doživeli i skusili filozofiju. Ali, na primeru profesora vidimo da možda i nije sposoban da prenese tako nešto (jer ga i sam nema). Blatite nam fakultet, neznalice, i nije ni čudo što nas niko ne ceni jer nas i vi predstavljate.
  • Studentkinja

    28.05.2011 18:40
    ''Dragi moji'' napadači Perovića,
    pročitajte ovo: http://www.facebook.com/notes/filozofija-novi-sad/saop%C5%A1tenje-za-javnost-povodom-presude-prof-milenku-a-perovi%C4%87u/168659693193052
    Pored ovih ljudi koji su potpisali ovo saopštenje mogu slobodno da kažem da bih ga i ja potpisala. Ukoliko želite da steknete obrazovanje i svest o veličini Profesora Perovića pročitajte knjige, članke, kolumne i sve iz njegovog opusa pa ćete moći da sudite o njemu kao filozofu i stručnjaku za sferu praksisa. Ono što vam njegov opus može ponuditi jeste obrazovanje i vaspitanje i nadam se da ćete se u nekom slobodnom vremenu prihvatiti tog zadatka koji vam je u svakom slučaju pametniji od ovakvih pisanija o Profesoru koja nemaju veze sa realnim stanjem stvari!
    Srdačan pozdrav i svako vam dobro želim.
  • Djiki

    28.05.2011 15:37
    @ Vanja
    Može se reći da je Zoran Đinđić zakoračio u politički život kada je kao mladi gimnazijalac poslao prijedlog da se iz Ustava SFRJ izbriše ime Josipa Broza Tita...
  • Vanja

    28.05.2011 12:34
    A sta je to falilo Titu? :))) Opet si truba, potpisuj se jednim imenom da ne dobijes krizu identiteta :)
  • Djiki

    28.05.2011 08:17
    Lik i delo
    "Milan Popovic
    Ne skrnavi ime coveka koji je bio pojam i u politickom i u filozofskom smislu. Jos jedan dokaz da si neznalica, a ne kapiras ni zasto."

    "Jojjj kako me nasmejaste!..." (Petar Popovic Berlin Germany)

    "Jojjj...opet mrzitelji filozofije... " (Darko Dunavska)

    DRUZE TITO MI TI SE KUNEMO!
  • 27.05.2011 21:15
    To su srca dva
    Da li je iko provalio da Perovic ima svoj fan klub, sa sezdesetak dusa, na FB. U koji je uclanjena i njegova zena. A na slici on i Sadzakov i neki alkohol i klopa ispred njih hahahaha. Mozda ce Sadzakov kad dobije lovu opet praviti nesto, mozda pozove Perovica?:)
  • Milan Popovic

    27.05.2011 21:15
    @Djiki - @Jojjj
    Ne skrnavi ime coveka koji je bio pojam i u politickom i u filozofskom smislu.Jos jedan dokaz da si neznalica, a ne kapiras ni zasto.
  • Milan

    27.05.2011 20:26
    E svasta sa ovim ljudima :).Ne znaju ni Perovica ni Sadzakova, apisu...koji li je motiv da mi je znati...
  • Слободан Саџаков

    27.05.2011 18:48
    Егоизам као етичко-практички проблем

    http://webserver.rcub.bg.ac.rs/publicFileDownload?idSednicaMaterijal=594
  • Djiki

    27.05.2011 18:11
    @Jojjj

    "Jojjj kako me nasmejaste!..." (Petar Popovic Berlin Germany)

    "Jojjj...opet mrzitelji filozofije... " (Darko Dunavska)

    Kakav TENKRE!
  • Dragan Prole

    27.05.2011 15:35
    Podaci

    Diplome:

    - Diploma Filozofskog fakulteta, odbranjena 25. VI 1997 na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, 1997. “Učenje o nauci od apsolutnog Ja do apsolutnog znanja”.
    - Magistarska diploma, odbranjena 8. X 2001 na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu naslov teze “Huserlova fenomenološka ontologija kao transcendentalna filozofija”.
    - Doktorska diploma, odbranjena 1. VI 2006. na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu naslov teze “Pojam povesti u Hajdegerovoj i Hegelovoj filozofiji”.

    http://www.ff.uns.ac.rs/fakultet/ljudi/fakultet_odseci_filozofija_dragan_prole.html
  • Zoran Djindjic

    27.05.2011 15:28
    Red Army Faction
    Ovde je potreban novi Baader Meinhof!
  • 27.05.2011 14:33
    Mozda. To ne moze ni da se izgovori, mozda postoje ,,Perovicijanci", istina naziv malo podseca na ,,Indijanci".:)))
  • @Anonimus

    27.05.2011 13:58

    Ja sam mislio da vecinu komentara u kojima se velica filozofski, a ostali sazaljevaju, pise jedna osoba. Ti mislis da ih je vise, a svi lice "ko-jaje-jajetu"? Onda je to strasno,...
  • @ana

    27.05.2011 13:40
    Shvataju i oni koji ne moraju

    Shvatli smo, ARHE je "najeminentniji" filozofski casopis. Da nije tako, ne bi ga uredjivao Mirko Acimovic a izdavao Filozofski fakultet - Odsek za filozofiju. Toliko je dobar da u njemu objavljuju i Perovic i Smiljanic, i ... Naravno, vi ga sa zadovoljstvom i istrazivackim zarom citate i sa kolegama rado analizirate objavljene clanke.
  • 27.05.2011 13:33
    Studenti filozofije odavno su prestali biti neka intelektualna mlada avangarda, te studije upisuju uglavnom osobe sa prosecnim prosekom u srednjoj skoli, jer na toj katedri uvek ima mesta i lako se upisuje. Tamo slusaju ,,moderne" stvari koje ne dobacuju ni do 20. veka a kamoli 21. i kad uz to dobiju primer od svojih profesora i asistenata kako treba biti nadobudan i ne obazirati se na bilo sta sto vas okruzuje, dobijamo to sto je ova prepiska i pokazala...prazninu na svim nivoima
  • Ana

    27.05.2011 12:05
    Ala nam mudracki "odbrusi" ovaj "Ja sam najbolji Kangrgin student" , a kladim se da je to ovaj sto najeminentnije filozofske casopise nije nasao u WOS-u :D Posteideh se xaxaxaxax Cim nekoga poklopis znanjem, odmah si bahat.Dobro, u pravu ste svi koji mrzite Perovica i niste nista citali iz filozofije, a diskutujete o njoj.Jeste sretni?Tuzite nas za mobing, kolektivno ceo FF :)
  • Ja sam najbolji Kangrgin stude

    27.05.2011 11:44
    Da zakljucimo ...

    Ako je vecina studenata FF kao ovi sto "brane" filozofiju i Perovica, onda Perovic i nije imao izbora, nego odgovoriti bahatoscu i prezirom.
    U zalbenom postupku to uzeti kao olaksavajucu okolnost.
  • Darko Dunavska

    27.05.2011 08:14
    Jojjj...opet mrzitelji filozofije...lepo vas uce u partijskim krugovima.Lepo.Bravo za ovog WOS-ovca,izguglao je neku Lajbnicovu izreku.Samo ne zna da filozofija ne znaci citiranje mudrih misli filozofa.E opet ispade decak smesan :)))) A Prole je studirao u Nemackoj i perfektno govori nemacki.Opet neko pusta buvu na osnovu guglanja.Ja ne mislim da su mladi ovi ljudi koji pisu komentare.Mlad je decak koji ima toliko energije da se raspravljavlja, a ocevidno nije u zivotnu jednu filozofsku knjigu procitao, ne zna sta je Arche, verovatno nije cuo ni za Praxis, ali srecom na google se nadje po koja izreka filozofa i sada bi da nam soli pamet.Nikada se nece stideti niko ko je studirao filozofiju.I ovaj sto kaze filozofirajte.Pa ti filozofiras i to drveno.Veze nemate.Bruke ovog drustva!
  • mz liman 2

    27.05.2011 06:20
    @Savest
    Pogodio si sustinu, ali oni su jako mladi, vidi im se iz komentara koliko im je malo jasno i o ljudima i o pravu i o moralu,ne mogu sada ni znati. Nek to bude olaksavajuca okolnost.:)Nece biti prvi koji ce se jednog dana stideti zbog onog cime su se nekad ponosili...
  • savest

    27.05.2011 00:18
    studenti filozofije, sadašnji i bivši, idolopoklonoci, pali ste na najbitnijem ispitu!tražićete posao, bićete ucenjivani...setite se tada 20.05.2011.god. ili filozofirajte!srećom su zakoni iznad ljudi i srećom su počeli da funkcionišu.
    ništa vas nisu naučili!c,c,c
  • Naucnik

    26.05.2011 21:19
    Institute for Scientific Information
    "I kad nastanu rasprave medju ljudima, moci ce se bez ikakve ceremonije raci: racunajmo, kako bi smo videli ko je u pravu." Gottfried Wilhelm Leibniz
  • @mila

    26.05.2011 20:52
    istine radi

    SVAKA CAST NA TACNOSTI I ISTINOSTI!

    "Prole je doktorirao u N.Sadu, a u Nemackoj je bio par puta, na kratkim studijskim putovanjima, i nikad nije objavio nista u inostranstvu, ako se pod inostranstvom ne smatra Hrvatska. Smiljanic je diplomirao i doktorirao u nemackoj, i tek onda ovde dosao, gde je na pomenutoj katedri imao citav niz problema, koliko znam. Istina je da gotovo niko na Filozofskom fakultetu u N.Sadu nema nikakvih znacajnih medjunarodnih referenci, a posebno nema nekih genija, ali to nije obelezje samo tog fakulteta ... "
  • Naucnik

    26.05.2011 20:25
    KOME SMETA WOS - Web Of Science ® ??
    Web Of Science ® provides researchers, administrators, faculty, and students with quick, powerful access to the world's leading citation databases. Authoritative, multidisciplinary content covers over 10,000 of the highest impact journals worldwide, including Open Access journals and over 110,000 conference proceedings. You'll find current and retrospective coverage in the sciences, social sciences, arts, and humanities, with coverage available to 1900.

    Overcome information overload and focus on essential data across 256 disciplines.

    http://thomsonreuters.com/products_services/science/science_products/a-z/web_of_science/
  • Stefan

    26.05.2011 17:30
    Interenet je mnogim dokonim ljudima dao privid da nesto znaju.I ne moraju sve informacije da su na netu.Evo kao ovaj sto turbi o WOS-u, a i ne zna sta je to.Daj sinu ime WOS i ne smaraj vise, kako ne vidis koliko nemas veze sa onim sto pises?
  • Fitch

    26.05.2011 17:18
    Ja mislim da vi svi treba da uzmete lopate i motike u ruke, da ne trošite džaba kiseonik radnom narodu. Predvođeni Perovićem. Pa se tamo na nekom polju uzdižite do intelektualnih visina.
    Stvarno čovek da se zapita ko je ostavio ludnicu otključanu.
  • Una

    26.05.2011 13:58
    Tuzan li je ovaj covek...
    A mi kao sto smo mislili i nisi znao za Arche, a i blage veze nemas koji su eminentni filozofski casopisi...Ajde sada si sve rekao.I ovo o poznavanju jezika profesora Perovica...I ovo o WOS-u...Joj, sinko...bas mi te je zao.Sve si u pravu.Ali sve sve.
  • Naucnik

    26.05.2011 13:49
    ARHE

    HVALA!

    Kao sto sam i mislio Arhe ne postoji u WoS-u

    http://scindeks.nb.rs/journalDetails.aspx?issn=1820-0958

  • @Una

    26.05.2011 13:33
    Arhe -- sta je to?

    Smiljanic objavljuje u casopisu ARHE to je istina,
    kao i sto je istina da je ARHE, nista drugo nego, ovo:

    http://scindeks.nb.rs/journalDetails.aspx?issn=1820-0958

    Mozda zato do danas i nisam cuo za njega.

    PS Internet je mnogim lazovima i folirantima dosao glave. Budite oprezni.
  • 26.05.2011 13:32
    Svi profesori? Navedi jedan Perovicev rad na nemackom ili engleskom. Sa nemackim veze nema, navodno cita na nemackom, a od engleskog zna mozda da kaze ,,My name is Milenko":) Ma to je sve u najboljem slucaju solidno, prosecno, nista vise od toga, sta vam je...cela nauka nam je takva, sad vi tu naduvavate kako imamo posla sa svetskim velicinama
  • Dejan

    26.05.2011 13:05
    Ko je rekao da su Smiljanic i Prole nemacki doktoranti? Pa to svi znaju ko je god isao na filozofsku katedru.Pa, na svojim predavanjima su cak i svoje domace studente ucili iz neke strane literaure...Trazi malo nemacke univerzitete na sajtovima ili se bolji kreci u naucnim krugovima,sem sto istrazujes iz svoje sobe.A citaj malo filozofske casopise, prelistaj evo za pocetak "Arche" samo pa ces videti ko pise na stranom jeziku i ko sve saradjuje sa nasom katedrom!!! Kakav covek, nemam reci.Neznalice prve vrste!
  • Una

    26.05.2011 13:02
    Doticni ne cita "Arche", nije jadan ni cuo za njega gde svi profesori pisu na stranim jezicima...Kakav nadobudni, a povrsni covek, ja ne verujem. Znas li ti sta znaci filozofija? :) Ne zna on jadan nista, sem da pretrazuje...
  • @Milena PhD UK

    26.05.2011 13:02
    kada tako lepo molite,..., evo
    Posto ste lepo zamolili, evo vam liste prvih deset casopisa za filozofiju i za etiku, a u skladu sa ISI listom i najvisim Impakt Faktorima;

    1 PHILOS PUBLIC AFF 2 BIOL PHILOS
    3 BRIT J PHILOS SCI 4 J POLIT PHILOS
    5 LINGUIST PHILOS 6 J MED PHILOS
    7 PHILOS SOC SCI 8 ECON PHILOS
    9 PHILOS SCI 10 INQUIRY

    Etika:
    1 AM J BIOETHICS 2 PHILOS PUBLIC AFF
    3 ETHICS 4 BUS ETHICS Q
    5 HASTINGS CENT REP 6 J LAW MED ETHICS
    7 DEV WORLD BIOETH 8 J MED ETHICS
    9 BIOETHICS 10 J BUS ETHICS

    Sada vi meni, za uzvrat, lepo navedite samo 3 primera (ko i sa kim) iz vase teze da "Svi na filozofskoj katedri u NS-u saradjuju sa sa najeminentnijim imenima u filozofiji danasnjice i objavljuju svoje radove." Ili bar objasnite zasto lazete, jer ne verujem da halucinirate.

  • Stanislav

    26.05.2011 13:00
    Aahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhah!Evo i ja se smejem, ali dok je ovog lika brasno nam ne treba!Nije covek ni cuo za sve ove ljude, niti je knjigu u zivotu procitao pa skraba...Pa Prole je u Nemackoj doktorirao i Smiljanic,da ista znas ne bi progovarao!Ili da si bio na jednom od njihovih predavanja...Bravo za poznavanje jezika...zapanjen sam...postidjeni smo svi! Ljudi da li se i vi crvenite kao ja? Ala nam je zbritvio heheheheheh

  • Naucnik

    26.05.2011 12:54
    Habilitacioni Doktorat

    Postovana gospodo,

    Tek sa Habilitacionim Doktoratom (za neupucene
    http://en.wikipedia.org/wiki/Habilitation) imacemo svetski priznate PhD, do sad smo imali samo lokalne PhD ...

    O Habilitacionim Doktoratima, SCI listi, KoBSON-u se ovde nerado govori, a nauka brzo napreduje ...
  • mila

    26.05.2011 12:52
    istine radi
    Prole je doktorirao u N.Sadu, a u Nemackoj je bio par puta, na kratkim studijskim putovanjima, i nikad nije objavio nista u inostranstvu, ako se pod inostranstvom ne smatra Hrvatska. Smiljanic je diplomirao i doktorirao u nemackoj, i tek onda ovde dosao, gde je na pomenutoj katedri imao citav niz problema, koliko znam. Istina je da gotovo niko na Filozofskom fakultetu u N.Sadu nema nikakvih znacajnih medjunarodnih referenci, a posebno nema nekih genija, ali to nije obelezje samo tog fakulteta. tesko se probiti u inostranstvu, to uspevaju samo retki.
  • @Petar Popovic Berlin Germany

    26.05.2011 12:37
    Halicunacije
    "Samo dva Peroviceviceva studenta Smiljanic i Prole su u Nemackoj bili najbolji studenti i doktoranti ..." Ko ti je ovo rekao? Bilo kakav dokaz, ili bar indikator. Iz njihovih referenci se to ne vidi. Naprotiv. I dalje pisu [skoro bez izuzetka] na srpskom. Verovatno zato sto su im takvi kao ti ciljna grupa.
  • @Mitar @Naucnik - Nasi u WOS-u

    26.05.2011 12:31
    ?
    Sta je laz/neistina u mom komentaru? Rado cu se korigovati, ...
  • Scientist, Serbia

    26.05.2011 12:29
    Web of Science ®
    Web of Science ® provides researchers, administrators, faculty, and students with quick, powerful access to the world's leading citation databases. Authoritative, multidisciplinary content covers over 10,000 of the highest impact journals worldwide, including Open Access journals and over 110,000 conference proceedings. You'll find current and retrospective coverage in the sciences, social sciences, arts, and humanities, with coverage available to 1900.

    Overcome information overload and focus on essential data across 256 disciplines.

    (http://thomsonreuters.com/products_services/science/science_products/a-z/web_of_science/)
  • @Petar Popovic Berlin Germany

    26.05.2011 12:27
    brasno i osmesi

    Drago mi je da si se nasmejao. Mada je nekim i pogled na brasno dovoljan. Da si paozljivije citao, video bi da se Google i Kobson pominju kao "prva pomoc". Trebalo bi da ti je jasno da ako tamo nema tragova o nauscnom delovanju istrazivaca, da onda dalje ne treba ni traziti. Gogle i Kobson su navedeni, pre svega, jer su dostupni svima. Bilo bi cinicno sugerisati pretragu po ISI bazama jer su one skupe i nisu dostupne srpskim univerzitetima.

    Sto se tice Proleta - "duplo golo". Evo linka: http://www.ff.uns.ac.rs/fakultet/ljudi/fakultet_odseci_filozofija_dragan_prole.html

    Sto se tice Dunje Seselj, opet nista (bar za sada):

    http://ugent.academia.edu/Dunja%C5%A0e%C5%A1elja

    Evo i Smiljanica -- pogadjate vec:
    http://www.ff.uns.ac.rs/fakultet/ljudi/fakultet_odseci_filozofija_damir_smiljanic.html

    I zamisli, sve ovo je pokazao besmisleni Gogle.


    PS Nemam nista protiv. Nastavi da se smejes.

  • jelena

    26.05.2011 12:01
    "Klasicne biblioteke su prevazidjene. Preko KoBSON-a mozete koristiti skoro u potpunosti knjige i clanke u elektronskom obliku."
    "Ko ovo ne koristi, u nauci ne postoji"
    NE BLAMIRAJ SE VISE COVECE!!!!AMAN!Sa kog si ti fakulteta?Sa vise poslovne?Sve sto si napisao je samo pomocno sredstvo za istrazivacki rad, a jadan je onaj koji ne ode i u klasicnu kako kazes biblioteku i ne nauci nesto.Sramoto jedna!
    E pa nije ni cudo sto nam je sudstvo ovakvo kada su nam ovakvi nazovi studenti.
  • Tomas Salajka

    26.05.2011 11:58
    @Naucnik
    Lik je bez granica neko rece...Googlaj, sine, ako zdravo je to! Opet nam povrsni, a drski sole pamet! Ajde se jos koji put javi sa tim linkovima, nemoj da se ne javis.
    Btw, pises ortodoksne nebuloze... Neko se bavi sustinom, a neko formom.A sad ti ne znam cime se bavis, sem sto si dezuran da pises komentare.
    Please, javi se sa jos linkova...Odgovori nam,zacepi nam usta! Hahahahahahhahaahahahah :DDDD
  • Naucnik

    26.05.2011 11:36
    Srpska nauka zvezda u usponu
    "Prema istraživanju sajta ScienceWatch (http://www.sciencewatch.com/) agencije Thomson Reuters, Srbija je treću godinu zaredom izdvojena kao zvezda u usponu, saopštilo je Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj... " (http://www.glas-javnosti.rs/clanak/drustvo/glas-javnosti-26-01-2011/srpska-nauka-zvezda-u-usponu).

    Zvanicne SCI liste ScienceWatch-a se nalaze na sajtu KoBSON-a.

    Jasno mi je da se neko sa Univerziteta u Novom Sadu osetio prozvanim cim je spomenuta SCI lista, KoBSON, ScienceWatch, ...

  • Naucnik

    26.05.2011 11:13
    Nasi u WOS-u & KoBSON

    ********************************************

    Preporucujem spisak pretrazivaca (ko ovo ne koristi u nauci ne postoji):

    http://kobson.nb.rs/nauka_u_srbiji/nasi_u_wos.3.html

    http://kobson.nb.rs/servisi/pretrazivanje_casopisa.84.html

    http://kobson.nb.rs/servisi.124.html

    Nesto vise o Konzorcijum Biblioteka Srbije za Objedinjenu Nabavku (KoBSON) procitajte na:

    http://sr.wikipedia.org/wiki/KoBSON

    http://www.kobson.nb.rs/kobson.82.html

    ********************************************

    Klasicne biblioteke su prevazidjene. Preko KoBSON-a mozete koristiti skoro u potpunosti knjige i clanke u elektronskom obliku:

    http://books.google.com/

    http://scholar.google.com/

    ********************************************

    " Jojjj kako me nasmejaste!!!!Google i Kobson! ... malo posecuj naucne biblioteke, a pretrazivace batali ... (Petar Popovic)"
  • Milena PhD UK

    26.05.2011 10:57
    Casopis za filozofiju visokog ranga?Nabrojte molim Vas.Svi na filozofskoj katedri u NS-u saradjuju sa sa najeminentnijim imenima u filozofiji danasnjice i objavljuju svoje radove.Ta prica o mobingu ne stoji.Prosto logicki ne pije vodu.Ako eto "zli profesor" ne da svom "doktorantu geniju" da napreduje, pa sto taj cuti u senci, sto ne ide u inostranstvo?U pravu je neko sto je napisao za Smiljanica i Prola, oni su ljudi bili u Nemackoj, objavljivali radove, dosli u svoj maticni univerzitet.Prosto, sve sto se pise , a da se ospori jedan univerzitet i profesorski kadar je pretenciozno i zlurado, a i tuzno.Pisu ljudi koji uopste nisu upuceni u zbivanja na fakultetu.Treba samo zagrejati stolicu da vas profesor ne mrzi i da ne morate da mu kopate po biografiji da bi nahranili svoju sujetu!
  • 26.05.2011 10:13
    insajder
    Zar nije indikativno da svaki pokusaj provetravanja NS univerziteta, pa izmedju ostalog i ovaj,ima veliku citanost i puno komentara.NS je osinjak u koji jos niko nesme da udje zato sto tamo vecinom sede profesori koji ne bi mogli da udju ni na jedan univerzitet sa sangajske liste. Na nekim fakultetima, ne drustvenim, postoji po nekolicina kvalitetnih koji objavljuju u stranim casopisima visokog ranga, ali ti ljudi su obicno anonimni za siru javnost, podcenjeni na svom fakultetu, neki trpe nevidjen mobing. Kad im sef vidi rad tamo sistematski ga unistava ili ga natera da emigrira. Znam dosta primera i svi ih znaju.....Za njih je dobro sto odlaze ali ko ce uciti nasu decu. da nece mozda rektor koji nije ubo olovkom vec 20 godina a prica, prica, prica....
  • Mitar

    26.05.2011 09:47
    @Naucnik - Nasi u WOS-u
    Gari ti si beskrajan! :D Cuj taj recnik-samo neupucene mozete lagati.Pa to vazi za tebe.Ovo sto je momak pre tebe napisao je gola istina, to svi znaju koji studiraju.
    Idi malo igraj klikere na Strandu u pesku :))))
  • Naucnik

    26.05.2011 08:45
    Nasi u WOS-u
    Po vazecem zakonu o Univerzitetu za izbor za zvanje docenta je potreban 1 rad sa SCI liste, za vanrednog jos 2 rada sa SCI liste i za redovnog jos 3 rada sa SCI liste. To se samo broji na:

    http://kobson.nb.rs/nauka_u_srbiji/nasi_u_wos.3.html

    Mnogi profesori na Univerzitetu u Novom Sadu su bez takvih rezultata, tako da me ne cude vase reci bez pokrica. Mozete samo neupucene lagati!
  • Petar Popovic Berlin Germany

    26.05.2011 07:10
    @Naucnik - Nasi u WOS-u
    Jojjj kako me nasmejaste!!!!Google i Kobson!Po ovome se vidi "intelektualna sirina" naucnika na par minuta i to u komentarima.Prijatelju zaboravio si i Wikipediu i Facebook :DDDD.Moras ti jos puno da naucis o studiranju, lepo zboris potsecas me na pulena SRS-a Mirovica i on nas uvek tako fino zasmeje.Za tvoju informaciju diplome sa FF vrede u inostranstvu najvise.Samo dva Peroviceviceva studenta Smiljanic i Prole su u Nemackoj bili najbolji studenti i doktoranti i koji su sada profesori na katedri.Da ne pominjem Dunju Seselju koja je takodje u inostranstvu.I u Americi se jako vrednuju nase diplome iz filozofskih nauka.Prema tome, malo se kreci u akademskim umesto u partijskim krugovima, malo posecuj naucne biblioteke, a pretrazivace batali.Tu i moja baba moze da se oseti pametno.Tuzan si druze! Uci da zavrsis taj industrijski menadzment :D
  • @Naucnik - Nasi u WOS-u - Sa

    25.05.2011 21:52
    ... Posto je moderator tolerantan, pa dopusta vise komentara, evo predlog za jedan eksperiment:

    -- Prevedite neke od master radova sa FF (ili bilo kog drugog) na, recimo, engleski jezik;

    -- posaljite svaki od radova na neku od znacajnijih konferencija iz struke [budite speremni na to da vecina profesora i nece znati koje su to konferencije (ne tice ih se), ali uz malo truda uspecete da ih pronadjete];

    -- analizirajte recenzije koje dobijete;

    -- Obavestite 021 o zakljucima.


  • @Naucnik - Nasi u WOS-u

    25.05.2011 21:23
    Saglasan

    Ja se potpuno slazem da ima i gorih, cak i puno gorih -- bar po onome sto "papiri" i "baze podataka" kazu. Ni ja, niti bilo ko drugi ovde nije ni tvrdio da je Perovic cak i ispod proseka, sto se struke tice. Ali tvrditi da se radi o "naucnoj velicini" je sasvim druga krajnost. Zao mi je, ali svi koji su ushiceni sto imaju "priliku i cast" da studiraju na FF, i da poznaju "the profesora" morace malo da "podviju rep". Gogle i Kobson mogu biti prvi korak [prva pomoc] u razbijanju predrasuda. Odvojite 15ak minuta i proverite, pre nego sto ospete drvlje i kamenje po ovom komentaru. Trazite od svojih profesora da se vise bave naukom, vise vremena provode na konferencijama i u bibliotekama, manje na TV ekranima i partijskim sastancima,... Tada ce vasa diploma puno vise vredeti.
  • Naucnik

    25.05.2011 20:59
    Nasi u WOS-u
    Profesor Milenko A. Perovic ima takve rezultate na sajtu gde se prate nasa dostignuca u WOS-u:

    http://kobson.nb.rs/nauka_u_srbiji/nasi_u_wos.3.html

    Mnogi profesori na Univerzitetu u Novom Sadu su bez i takvih rezultata !!!

    "Pogledao sam, a bolje da nisam:
    2 rada u casopisu FILOZOFSKA ISTRAZIVANJA
    i 1 rad u casopisu SYNTHESIS PHILOSOPHICA (izlazi u Hrvatskoj)."
  • Jovan B. Novo Naselje

    25.05.2011 20:44
    @postovaoci-lika-i-dela - medvedja usluga
    Vec vidim tu "logiku" sa nekog menadzmenta doticni gospodine.Nije istina da Perovic nije dolazio na predavanja, to je neko pustio buvu, a i kada je bio bolestan, zamenjivale su ga sjajne asistentkinje i asistenti.A doticni Sadzakov nije asistent vec 4 godine.No dobro,ovde su svi strucnjaci za sve i vole da komentarisu i ono o cemu nemaju pojma.Sta to skripi na sajtu Filozofskog pa da se onda svi upisemo na Megatrend i postanemo znalci za sve?Prika, smesan si do bola!Dodji nekada na jedno predavanje na Filozofskom pa da naucis sta je intelektualizam i prave studije.A posto se to toliko ne ceni u Srbiji, kao na zapadu npr. nije ni cudo sto je nekolicina vas ovde tuzna sa svojim komentarima!
  • @Naucnik - Nasi u WOS-u

    25.05.2011 19:45
    Pogledao sam, a bolje da nisam:
    2 rada u casopisu FILOZOFSKA ISTRAZIVANJA
    i 1 rad u casopisu SYNTHESIS PHILOSOPHICA (izlazi u Hrvatskoj).
  • @postovaoci-lika-i-dela

    25.05.2011 19:36
    medvedja usluga
    Da nije vasih komentara nikada ne bih pogledao web stranice pprofesora sa FF. Ne samo Perovicevu. Tuga i jad. Trazite skolarine nazad, ako niste na budzetu.

    Malo podsecanje. Ako je neko ozbiljno bolestan onda, uz svo postovanje, ide na bolovanje a fakultet nadje odgovarajucu zamenu. Ako je, verovatno mladi, asistent bio adekvatna zamena, kako nije kvalifikovan da doktorira i nastavi akademsku karijeru, makar sa pozicije docenta?

  • Studentkinja

    25.05.2011 17:29
    @ Milan
    Milane hvala na postavljenom komentaru koji će nadam se zatvoriti usta onima koji Profesora Perovića optužuju za nerad. Mislim stvarno je isuviše očigledno da ne poseduju dovoljnu količinu informacija o njemu, a da ne kažemo koliko je evidentno da ga ne poznaju a ovamo ga blate i komentarišu negativno o njemu. Nadam se da će se pokazati veće razumevanje za Profesora jer ako je neko vredan onda je to on!
  • Nevena

    25.05.2011 16:37
    @ Iv Sen Goran
    U redu je :) A ko je Iv Sen Loran? Hahahah Salim se.Ali ja imam najbolje moguce misljenje o Profesoru Perovicu.I namerno p pisem velikim slovom.
  • Milan

    25.05.2011 16:35
    Aman vise!!! Covek nije bio dugo na fakultetu jer je pretrpeo tezak infarkt i lecio se.A tolike generacije znaju kakav je kalibar i koliko je dobar predavac Perovic.Vidi se da ne pisu osobe koje su upucene u desavanja na filozofskoj katedri.
  • Studentkinja

    25.05.2011 15:55
    @ Anonimus
    Naravno da ne ali treba imati IQ da se shvati razlog namernih grešaka. :) I nisam ushićena nego samo iskazujem svoj stav. Čak ne mogu reći ni da ga branim jer čovek za tu svrhu ima advokate, nego samo kažem šta mislim.
  • Naucnik

    25.05.2011 15:50
    Nasi u WOS-u
    Dobro je poznato da se u nauci posebno vrednuju rezultati koji se priznaju svugde u svetu, ostali rezultati se smatraju manje bitnim. Na sajtu kobson.nb.rs te rezultate mozete videti na sajtu:

    http://kobson.nb.rs/nauka_u_srbiji/nasi_u_wos.3.html

    Profesor Milenko A. Perovic ima takve rezultate, a mnogi profesori na Univerzitetu u Novom Sadu su bez takvih rezultata.
  • 25.05.2011 15:36
    @Studentkinja
    Shvatam. Krsis i pravila pravopisa u toj zelji, da neces i zakone fizike, ushicenje je to ipak? Sve je moguce.:)
  • Studentkinja

    25.05.2011 15:23
    @ Prvo pravopis
    Naravno da znam da se tako piše ali sam u želji da iskažem veličinu ovog čoveka namerno napisala velikim slovom ''Profesor'' :)
  • prvo pravopis

    25.05.2011 14:46
    @Studentkinja
    To ,,profesor" se u sredini recenice ne pise velikim, nego malim slovom, ne bi bilo lose da to konacno naucis na putu ka pisanju diplomskog rada. U svakom javljanju to pogresis, mozda zbog ushicenosti odbranom uvazenog profesora.:) Sve najbolje!
  • Studentkinja

    25.05.2011 14:29
    @ Jovana
    Ukoliko ostane na fakultetu (a najiskrenije se nadam da hoće) i ja ću kod njega uzeti temu za svoj diplomski pošto će mi biti čest da u saradnji sa takvim čovekom i predavačem sarađujem na svojoj diplomskoj tezi. Za slučaj Sadžakov ne znam kakav je i ne mogu da komentarišem o tome ali ono što sasvim sigurno znam jeste da je Gospodin Profesor Perović čovek izuzetnog filozofskog i ljudskog kalibra kakav se rađa jednom po godini i da kao takav sebi ne bi dozvolio ovakav skandal ikada. Čovek koji je uvek tu za svakog ko traži pomoć, čovek koji predaje na način na koji predaje, koji predstavlja riznicu znanja i veliki filozofski um meni svakako ostaje jedan od najdražih profesora za svo moje školovanje. Ovi što pišu na način na koji pišu evidentno je da ga ne poznaju uopte jer da ga poznaju ne bi sigurno tako pričali o njemu!
  • Bas bas

    25.05.2011 12:12
    posle filozofskog poljoprivredni
    Prvo otvoreni fakultet UNS , drugo otvoreni neko kaze je poljoprivredni, a tek tamo mobinga, ali dekan je nedodirljiv u svim pricama , mobinga nepotizma i korupcije!!!!!!!!!!!!!
  • Iv Sen Goran

    25.05.2011 10:42
    @Nevena
    Nadam se da ce biti mudra kao ti.:)
    Bekon. Piloti. Jel sad sve ok?:)
  • Kiki

    25.05.2011 10:16
    Meni i dalje neverovatno kako ljudi pišu da je dotični neverovatan predavač.
    Ali, mi stvarno tog čoveka nikad nismo videli na fakultetu, a kamoli kako predaje. Mada, i to je neverovatno, da je neko predavač, a nekima nikad nije ni predavao.
  • Pop

    25.05.2011 09:17
    Da li prof. Perovic zato sto je kobajagi antifasista i antisovinista uziva imunitet od pravosudnog gonjena? Da li prof. Perovic kao istaknuti clan crnogorske nacionalne zajednice u Srbiji uziva imunitet od primene zakona Republike Srbije i u slucajevima kada ih ocigledno krsi. Vidim aktivirao je svoj aparat da ga brani. Optuzen je i osudjen za mobing a ne zbog antifasizma i zato sto je Crnogorac. A to sto je on vec stigao da za crnogorski Antena M izjavi da ga "...progone zbog rada na standardizaciji crnogorskog jezika.." govori sve o njemu i njegovoj etici. Ne ulazeci u medjunacionalna prepucavanja jer mi to zaista nije bitno u ovom, kao ni u svim drugim problemima na FF, ostaje cinjenica da je jedan filozof eticar pisao Pravopis jednog jezika. To je kao kad bi se moja baba prijavila u 63. padobransku.
  • bas

    25.05.2011 08:56
    Sve je to samo rokenrol:)
  • Nevena

    25.05.2011 08:34
    @ Iv Sen Goran
    Nisam pretenciozna, obratih ti se sa "Dragi moj".Pitala sam te najobicnija pitanja, koja bi trebalo da znas ako si bar nogom krocio na Filozofski fakultet. :)Ovo je samo diskusija.
    Drago mi je da ces pronaci devojku, to u mnogome doprinosi da lepse gledas na svet.
  • 25.05.2011 07:48
    @Nevena
    Tvoje pretenziozno pisanje i nadmeni ton samo potvrduje sta se dobije kao studentski produkt uticaja Perovica i Acimovica, koji je takodje prica za sebe, za koga postoji takodje puno prituzbi za lose ponasanje prema studentima. Moj nik nisi do kraja ni procitala, a ni shvatila da je sala, no nema veze. Evo, idem da kupim cokule, pa cu tek onda moci da ih skinem, kako si ti preporucila,a i devojku cu potraziti, bas prema tvom savetu.:)
  • Jovana

    25.05.2011 06:31
    Studentkinja
    Nakon četiri godine osnovnih studija, izabrala sam profesora Perovića za mentora i diplomirala sam kod njega. Čovek se pokazao kao pedagog i izlazio je u susret ne samo meni, već svakom od svojih studenata. Naučio nas je da mislimo i budemo ljudi... Dok za Sadžakova, koji mi je bio asistent na predmetu etika, zaista nemam ništa lepo da kažem... pamtiću ga kao neurotičnog mladića koji se na kraju i oženio svojom studentkinjom...
  • Nevena

    24.05.2011 21:16
    @ Iv Ser Loran
    Ja sam se potpisala imenom.Svojim.A ne znam da li tvoj potpis demantuje tvoju opasku o "idolima".Znas li ko je doticni gospodin cije ime koristis? :D Ili znas li ko peva "Ne veruj u idole"? Ili jos bolje znas li sta su "idoli" u filozofiji i kod kog filozofa? :D Dragi moj, pusti se mrznje, skini cokule i budi pristojan mladic, mozda te neka cura i pogleda. Sta ti treba da mrzis coveka koga ocigledno ne poznajes?Najbolji profesor uz Acimovica.Toliko o tome i laku noc!
  • Iv Sen Goran

    24.05.2011 17:45
    reci i dela
    @Nevena
    Lepo sroceno, nema sta. Ali, jedno je nacelna prica, a drugo je to kako se perovic konkretno ponasao prema bliznjima, tj. studentima i saradnicima. Puna usta humanizma i antifasizma, a ovamo na delu primitivizam i silnistvo. Samo oni koji su mu bili blizu, bar mislim da to moze potvrditi ogromna vecina, znaju koliko je taj covek izgubio kompas, i koliko je spreman na sve, i koliko je u sukobu sa elementarnim principima pristojnosti a i morala. Ne veruj u idole!:)
  • Studentkinja

    24.05.2011 17:31
    Profesor Perović jedino što ne može zaista da podnese jeste glupost i primitivizam, koji pokazuju ljudi koji ostavljaju komentare kojima ga blate. Ali, kako sve vredno u ovoj zemlji biva ocrnjeno i anatemisano tako ni slučaj sa Profesorom Perovićem nije izuzetak. Ljudi, čovek poput njega sigurno sebi ne bi dozvolio ovakvo nešto. Nadam se iskreno da na ovom neće ostati tj. da presuda neće postati pravosnažna...
  • MZ Detelinara

    24.05.2011 16:22
    @Doktor filozofije
    "...razlika je jedino u lingvistici...". Ala si ti svasta tamo braso naucio i bas je sipaticno sto verujes svemu sto ti se kaze. Fino vam Limanac kaze da mislite malo i svojom glavom.
  • Laci

    24.05.2011 16:14
    @Dusica
    "Stidim se svih vas sovinista!"

    Tata ti je sovinista. ******.
  • nevena

    24.05.2011 15:58
    Negativni komentari, stil pisanja tih komentara su dokaz kojem profilu ljudi ide na ruku privatna tuzba protiv ovog coveka.Evo i ja se stidim SVIH VAS SOVINISTA!Cak ni sam Sadzakov ne bi isao takvim putem da oblati Profesora Perovica.Djuro Susnjic je lepo napisao da i tolerancija ima granice, da prema nekim stvarima poput sovinizma ne treba biti tolerantan.
    SRAM VAS BILO! Prema svim studentima svih nacionalnosti je ovaj covek bio korektan.To svi znaju u NS-u, pa cak i u njegovom rodnom mestu.
  • b

    24.05.2011 15:50
    crna rupa na balkanu
    pre par godina u jednoj tv-diskusiji, doticni je ostavio na mene jedan jeziv i mracan utisak. na kraju, kada sam dosla sebi od cudjena, da takav covek, sa takvim pogledom na SVE STA GA okruzije, da je redovan profesor,pa jos drzavni cinovnik; covek PUN MRZNJE i da se on bavi visokim skolstvom...TO je nepojmljivo!

    KO kontrolise rad profesora?

    KOME polazu racune profesori fakulteta?

    typisch serbisch...
  • Dragan - Gavra

    24.05.2011 12:57
    PRAVDA ZA SADZAKOVA
    Napokon! Slobodan Sadzakov ne samo da je bio jedan od najboljih asistenata, nego i jedan od najboljih ljudi koje sam ikada imao privilegiju da upoznam tokom studiranja. A ovaj i**** Perovic je primer kako u Srbiji samo o*******, n******** i p******** ljudi sede na pozicijama. Da ima neke kosmicke pravde Sadzakov bi do sada trebao da bude dekan :) Ljiljana dole, Slobodan za dekana!!!!
  • @Dusica

    24.05.2011 12:52
    Ja sam najbolji Kangrgin student (Osoba A)

    Na koje radove ste tacno mislili, ili cete odgovoriti "Pa,..., na sve radove" poput vec poznate DS plavuse ("Pa, ..., sva obecanja je ispunio").

    Spisak radova mozete naci ovde: http://www.ff.uns.ac.rs/fakultet/ljudi/fakultet_odseci_filozofija_milenko_perovic.html

    Molim vas izaberite i "obavestite" nas.
  • 24.05.2011 12:43
    Secam se vrlo dobro tog slucaja u marksistickom centru, osamdesetih, kada je ne samo udario kolegu(osamario) vec ga i vredjao na nacionalistickoj osnovi, pominjuci njegovo madjarsko poreklo.
  • Doktor filozofije

    24.05.2011 12:33
    @Limanac
    Gosn Limanac.
    Slatko ste me nasmejali.Vi ste verovatno brucos pun entuzijazma.Kada stignete do 4.godine ili pak postiplomskih studija (ako imate kapacitet i prosek za to) naucicete kod Profesora Todorovica da se savremena filozofija bavi istim problemima kao i prethodne filozofske struje, a razlika je jedino u lingvistici.Prema tome, osim kozmetike koju pominjete, voleo bih da cujem sta to vas Perovic nije naucio dobro?I sta je toliko lose u marksistickoj filozofiji?Proucili st eje detaljno?I Perovic nije lokalni filozof,za Vasu informaciju doktorirao je na katedri najcuvenijeg filozofa na ovim prostorima Milana Kangrge.Imate ironican stav prema Crnogorskom jeziku.To je vase pravo.Ali nije manir vrhunskog intelektualca da mu je bilo sta cudno.Ovo je multikulturalna sredina koja se predrasuda i neznanja stidi.Malo spoznajte sebe,to Vam je moj savet.Srdacan pozdrav.
  • Limanac

    24.05.2011 11:48
    Index kompetencije
    Laci, kako nema na stranom jeziku, kad su mu svi radovi na crnogorskom? Sad, drugo je pitanje zasto nije naucio ni sluzbeni jezik sredine, tim pre sto se rodio u Vojvodini. Ali, ajde, to mu je mozda vise kao neki fazon, nas svet je obziran, pa samo pogleda u stranu, mada je cudno, moram priznati. Salu na stranu, kada detaljnije pogledate program katedre, sve se zavrsava najkasnije(!) sa ranim pedesetim godinama, dok su naucnikove knjige i publikacije poznate po tome da su totalno bez fusnota, k'o da ih je Mojsije pisao. Odmah vam je jasno. Pogledajte malo na sajtove po svetu, putujte, treba samo hteti, citajte strane strucne casopise, ako nemate para, skudajte piratske kopije knjiga i MP3 predavanja iz sveta, ne verujte bas svemu sto vam serviraju lokalni mislioci prekaljeni po marksistickim centrima, pogotovo oni ciji je plafon u 19. veku. Niko ne moze da vas spreci da nesto naucite i steknete kriticku distancu, osim ako ne trazite neke vodje ili tezite misticnim kolektivnim osecanjima, ali to je vec intimna stvar i sa strukom i zdravim razumom nema veze.
  • 24.05.2011 11:35
    proslost
    samo da priupitam one starije koji vise pamte da li je tacno da je Perovic vec imao sukobe sa ljudima jos onomad kad je radio u marksistickom centru i udario kolegu, uzgred madjara. Ako je istina boze moj daleko je dogurao....
  • Dusica

    24.05.2011 11:32
    @Laci
    Profesor dugo nije drzao nastavu zbog zdravstvenih problema, imao je tezak infarkt pre 3 godine.I da nesto znate o filozofiji i njemu znali biste da je on bio Kangrgin najbolji doktorant i da ima i te kako objavljenih naucnih radova i da govori engleski i nemacki jezik.Stidim se svih vas sovinista!A nije tacno da je Sadzakov bio najbolji asistent, jeste dobar decko, ali Kaludjerovicu ili nekom drugom nije ni blizu.Toliko o tome.
  • Laci

    24.05.2011 10:42
    Hvalospev
    Predaje etiku a bavi se politikom? Da ih raskrinka iznutra, valjda? ... Profesor koji ne drzi nastavu,... Po cemu je onda profesor? Po plati koju prima?... Naucnik bez objavljenog rada na stranom jeziku (http://www.ff.uns.ac.rs/fakultet/ljudi/fakultet_odseci_filozofija_milenko_perovic.html)...
  • Jelena Turija

    24.05.2011 09:35
    Profesor Perovic je sjajan covek i predavac! Nijedno njegovo predavanje nikada nisam propustila, ni ja ni moje drugarice.Nikada nisam dozivela nesto lose, da se moras spremiti za ispit- moras! Bas je bez veze sto se sada likuje i pisu odvratni komentari tipa -neka se vrati odakle je dosao i slicno...Toliko o nasoj duhovnoj sirini.Bitno je da je Ceca super prosla na sudu i napadaci na Teofila Pancica, snimatelja TV B92 i Firer... strava.Da nije profesora, Novi Sad ne bi znao sta je cista filozofija.A da covek pogresi, pogresi.Da bude isprovociran- bude.Ali , mislim da nikoga nije opstruirao u napredovanju u karijeri.Cujem da je jos bilo ambicioznih asistenata, nisu mogli da poloze ispite, a imaju ambiciju da budu naucnici, otisli su na Pale (iako su bili ocajni predavaci dok su drzali vezbe), lako magistrirali i nema ljutnje.Na Filozofskom u NS-u prosto moras da zagrejes stolicu.To je poenta.Uvek kada nisam ucila pala sam i to prihvatala bez sujete.Slobodno mogu reci da je ovo najbolji predavac trenutno kod nas.
  • Pera

    24.05.2011 09:28
    Iz mojih insajderskih saznanja tuzilac asistent je "good for nothing".
  • Branko

    24.05.2011 08:46
    Profesor Perovic je prilicno tolerantan, mudar i prijatan covek. Sve uvrede na njegov racun njegovog sovinizma su smesne. Prosto ne verujem da je ova presuda tek tako prosla.
  • Mики

    24.05.2011 08:13
    @Novosadjanka
    Млада новосађанко, позитивно је то што се залажете за равноправност полова, али најпре се изборите са ксенофобијом у себи. Питате ко је у % био најзаступљенији у домовима. Знамо. Студенти са стране, из Црне Горе, Босне, Хрватске. А сад морам да вас разочарам, бити студент са стране није само по себи лоше.
  • Mики

    24.05.2011 08:09
    Господин је осим по мобингу познат и по свом црногорском шовинизму. А блиска му је и идеја отцепљења Војводине од Србије. Иако са лингвистиком нема никакве везе учествовао је на изради ново-црногорског језика. Прави Титов пионир. Уз Јова Капичића представља наду нове Удбе. Етика му је твз. мека етика, растегљива. Као и мека слова која је измислио па их уметнуо у српски да направи црногорски. Што каже песник: "Јасно ми је што су додали два слова ал' што су задржали старих тридесет. За тај њихов језик довољно је и два слова..."
  • novosadjanka

    24.05.2011 06:20
    @Jovan Sofijin
    Ako je tacno sto su neki izneli u komentarima da je Perovic JAVNO OMALOVAZAVO i ISMEJAVAO zenski pol, e vec tada je trebao biti smenjen i kaznjen,
    svi koji ga podrzavaju ili su u srodstvu sa njim ili su iz iste drzave,
    Neko rece kako je dobro sredio smestaj u studentskim domovima
    Da istina je, ali ajd prisetite se KOJI ili CIJI STUDENTI su u % bili najmasovniji kao stanari studenskih domova...

  • Kole - Posle fakulteta javna

    24.05.2011 06:05
    Malo sutra!
    Ala ste Vi, Kole, u zabludi!
    U Javnim preduzecima su napravili partijski ciste sredine. Nema tamo ko da iznese ni cist ni prljav ves. Tamo je sve pozutelo.
  • Studentkinja

    24.05.2011 00:02
    ccc...
    Ova me presuda ne iznenađuje uopšte kada je donosi ,,nezavisno sudstvo'' koje Ceci (jednoj od velikih zločinaca u ovoj zemlji) pokloni kućni pritvor i minimalnu novčanu kaznu. Ova presuda nikako ne bi smela postati niti legitimna niti legalna. Profesor Perović je izuzetan predavač i riznica znanja, čovek koji stvari naziva pravim imenom, čovek sposoban za kritičko mišljenje i za argumentovano zauzimanje određene pozicije (nešto što je u ovoj zemlji raritet i što se uopšte ne ceni u ovom društvu u kome vrednosti diktiraju ratni zločinci i turbo-folk populacija). Kad Perović kaže da nešto ne valja onda je to 99% tako. Profesoru puna podrška, jer ne verujem zaista da bi ovaj čovek nad i kim vršio delo za koje se optužuje... Najlakše je optužiti čoveka koji samo očekuje rad na kvalitetu...
  • 23.05.2011 21:59
    Redovno pratim komentare povodom raznih vesti na sajtu vaseg radija. ali, ovo odavno nisam imao priliku da vidim, da se dopusta tracarenje pinkovskog tipa. moderator bi valjda trebao da odmeri i filtrira, a oni nek se nadmudruju na drugom mestu.
  • Tetreb

    23.05.2011 21:51
    Iza Horizonta
    Udario junak na junaka
  • milos

    23.05.2011 21:42
    au
    Koji haos u glavama ovih mladih studenata, recenice bez reda i smisla, neverovatni zakljucci, tracarenje tipa rekla-kazala, presudjivanje, dijagnoze, nadmudrivanje. Au, au.Manite se corava posla.
  • 23.05.2011 21:38
    Vidoje
    i na drugim fakultetima se dogadjaju slicne stvari. Neki profesori su zaseli na mestima sefova katedri a odavno se nicim ne bave. eto recimo na PMF ima profesor, inace bivsi julovac i dekan iz tog perioda a sada DS ovac i mislim direktor instituta koji je okupio oko sebe mladje ljude tako ocigledne uvlakace da se i sami studenti sprdaju sa njima. Ima cerkicu koja naravno studira kod tate i bez problema dobija sve same desetke. Verovatno ce i ostati na faksu kod tate.Za to vreme se potrudio da ne primi nekolko vrlo kvalitetnih ljudi koji su sada u inostranstvu. Citava ceta uvlakaca i uvlakcica ga prati a on zreo za penziju misli da je vecan. Neki izvori kazu da je bio sklon i seksualnom ucenjivanju mladih asistentkinja.Dokle bre....
  • Jovan Sofijin

    23.05.2011 21:18
    Izgleda da su mladi koji su napadali na tribinama veceras pred kompom i pisu uvrede...Da ste ucili svi vi ne bi vas bilo briga da li je neko nekada na vas racun napravio salu!Ume Profa da bude neprijatan sa salama, ali nikoga nije ostetio sto se tice ocene, ispita! I sta sada uhvatiste carsijske price, extra je covek duhovit, UVEK na strani studenata.Sada je odlicna katedra koja demantuje sve vase price o tome da je zenomrzac (a ima bar 3 izvrsne asistentknije), te da vredja... a zaboravili mnogi kako je u vreme njegovog mandata u dekanatu bilo jeftinije skolovanje, to mi stariji ex studenti znamo i koliko se zalagao za stdente svih grupa kada su bili studentski protesti.Glancajte svoje cokule i tupite prstice na tastaturi i dalje hehehe ;-)Kada niste dovoljno ucili najbolje je reci da vas profesor mrzi.A btw jako je moralno flertovati sa studentkinjama, to je bassss coool! I ide sada 1000 negativnih poena od dezurnih za netom ceo dan.Pozdrav i laku noc!
  • Apsolvent Filosofije

    23.05.2011 21:14
    idu_dani -Poštovani kolega..
    @ Prvi put ostavljam komentar, ne služim se nick-ovima, Apsolvent Filosofije nije nick nego činjenično stanje. Koliko vidim ni vi se niste potrudili da otkrijete svoj identitet, kao i vecina ovde, pa zasto bih to ucinila ja?
    Tema nije promašena ako se traga za istinom ili ti suštinom stvari o kojoj se radi. Ako ste iole neki student fil.trebali bi to da znate.
    Ponavljam, ne branim Perovica, potpuno sam neutralna jer ni jedan od njih nije bezgresan.Nisam kivna na Sadzakova, iznosila sam stav o njemu koji je mnogima poznat. Ja licno nisam imala problem sa dotičnim ali sam prisustvovala njegovim vezbama i predavanjima na kojima je neukusno provocirao moje kolege, nekolicinu oštetio i ponasao se skandalozno sto zaista nije primereno ponasanje za jednog asistenta a kamoli profesora.
    I jos samo da dodam, uopšte ne smatram da je ovde reč o mobingu vec o obostranoj netrpeljivosti 2 čoveka nedostojna svojih položaja. Farsa, nista vise.
  • Sociolog

    23.05.2011 20:41
    A tek "nas sef katedre"? Secam se da nas je na drugoj godini redovno nazivao stokom i glupacima...pravdajuci se pritom kako on cita po knjigu dnevno! Eh, knjiga dnevno...pravi DSovac!
  • đetić milo

    23.05.2011 20:34
    repriza u ETŠ
    Uskoro očekujemo nezavisnog sudiju da osudi mobing u ETŠ Novi Sad.Tamo je žrtva hrabra,sposobna i poštena profesorica književnosti Vesna.
  • idu_dani

    23.05.2011 20:27
    neko je bas kivan
    @Apsolvent Filosofije
    Citam ove komentare, moguce da si mi i neki od bivsih generacijskih kolega, pa se i cudim otkud ti sve to, ja prvi put cujem, uzgred mislim da se javljas vec nekoliko puta, sa razlicitih nikova, jer je isti sadrzaj ponovljen...Tipicno nasa osobina, srpska, o svemu cemo pricati i pisati, samo ne o onome sto je tema a to je presuda Milenku Perovicu za mobing. A to ako te je Slobodan negde nacepio necim, pa bi sad da ga u blazenosti anonimne komunikacije malo ocrnis, to je ljudski. Al nije tema. Obojica su zadrti i eksplozivni, zato je i moralo ovako da prasti
  • Apsolvent Filosofije

    23.05.2011 20:11
    Necu da branim Perovica, ali svi znaju (bar oni kojima je predavao) da ni "ošteceni" Sadzakov nije bio cvecka. Vecina studenata se zalila na njegove komentare i provokacije, a manjina na Peroviceve šale. Tdj.je vise nego poznato da je "Sadzakov" startovao studentkinje. Naravno, to nema veze sa razlozima zbog kojih je dobio otkaz ali bi bilo dobro kada bi neupuceni u njegov "rad" malo razmislili, da li je zapravo neko takav vredan posla kao sto je asistent a kamoli profesor filosofije?...
  • Pop

    23.05.2011 19:31
    Perovic ima politicku zastitu Nenada Canka i zato je mogao da radi sta zeli. Kakav je profesor nemam pojma jer sam iz druge branse, ali kao predsednik Saveta FF bio je zivo zlo. Drugo bio je sef katedre iako su mu prosli svi zakonski rokovi za to, ali sta mari. Elem, nije to sve na FF. Ajd se raspitajte kako prof. B--- G--c na katedri jednog jezika deli pare od prijemnih i upisnina na zaposlene na katedri. Sebi 2/3 ostalima ostalo. Raspitajte se koliku su 13. platu dobili zaposleni iako se svake godine dizu skolarine jer kobajagi nema para. Ali, FF je mila majka za Pravni i Ekonomski gde redovni profesor "namlati" 300 000 mesecno. Nisam siguran ni da cete mi objaviti ovaj komentar jer su i neki ljudi iz vama bliskih medija sebi otvorili katedru da se i oni malo prikace na drzavne jasle. A etika kao u Milenka. Upri prstom u sve zivo, ali zaposli se kod drzave. Amin je dala bivsa dekanica, a vi proverite gde joj cerka sada radi. A sve sami veliki moralisti. Bruka...
  • OpetJa

    23.05.2011 18:50
    Vidim da se ovde brkaju loncici. Covek je osudjen za ozbiljno krivicno delo, verovatno mnogi nadredjeni na poslu cine slicno. Izgleda da ako je covek bio dobar prema nekim studentima ne treba da odgovara ni za jednu vrstu ugrozavanja zakona. Ove pozitivne komentare izgleda pise Perovic mladji direktno iz biblioteke. A sto se tice njegove "etike". 8 mandata je imao i to dovoljno govori o njemu kao coveku. Pored njega je dinastija Ming bila samo prolazna pojava u covekovoj civilizaciji. Ali ne sumnjam da ce do pravosnaznosti presude biti raznih branioca "lika i dela druga Perovica" pod parolom nacionalne ugrozenosti. Mislim da ce u tome prednjaciti oni politicari koji su ga vodali po raznim tribinama da govori za "njihovu stvar". mada njemu nije bilo "mrsko" tako nesto i sa zadovoljstvom je to radio.
  • anonimus

    23.05.2011 17:59
    @ Filozofkinja
    Vas komentar je, nazalost, ili pun logickih gresaka ili je vase poznavanje sudstva i pravnih procedura neverovatno povrsno. Kazete da je "Perovic veliki covek i odlican profesor.Za razliku od mnogih svojih kolega je uvek izlazio u susret svojim studentima i trudio se da pomogne koliko je to moguce." Uredu, ali kakve to veze ima sa sikaniranjem kolega, zbog kojeg je doticni osudjen? Nista od onoga sto navodite nema ama bas nikakve veze sa tim.
    Dalje, kazete da je doticni "svakom izasao u susret i nikoga na ispitu nije ostetio" - ponovo, kakve veze to ima sa slucajem o kojem je ovde rec? Nisam sigurna da potpuno razumete pravne procedure. Vidite, cak i ako je neko, recimo, dobar prijatelj, otac, kolega, itd., ukoliko prekrsi zakon, onda prethodni epiteti tu nikako ne pomazu. Ono sto je bitno jeste, da li je doticni prekrsio zakon, u ovom slucaju, da li je ostetio asistenta na nacin na koji je gore navedeno ili ne.
    I na kraju balade kazete: "Nasa Vojvodina je uvek bila tolerantna!IZDRZITE PROFESORE" - kakve sad veze tolerancija ima sa ovim slucajem, ja zaista to nikako ne mogu da razumem (a bas se trudim). Koliko se meni cini, doticni je osudjen upravo usled nedostatka tolerancije prema mladjim kolegama... Bas svasta.
  • @crveni bozo

    23.05.2011 17:42
    crni bozo

    Sve si nam objasnio. Objasni jos zasto profesor nije drzao nastavu (zasta je dobijao platu), nego je to radio neki "rob" umesto njega, pa da mu dignemo sponenik.
  • Dule Novo Naselje

    23.05.2011 17:14
    @porshe3
    Imene je zaduzio i moje drustvo, sto nam je preneo vrhunsko znanje i naucio da ne budemo provincijalci!Uci i nema strajka,kod Perovica protekcija ne pali, zato se doticni i buni!
    Slazem se sa pozitivnim stavovima.Nisam jos cuo da je on nekoga uvredio, ako se nije nasalio, a treba biti visokog IQ-a da razumes salu.
  • Milutin Klisa

    23.05.2011 17:04
    Svaka ti cast Bozo!
    Milenko Perovic je vrstan naucnik i veliki covek pre svega!Asistent bi trebalo da se stidi i da pripljune i napise dobar rad!
    Uz Vas smo Profesore!
  • miha

    23.05.2011 17:04
    @Limani
    Izdrzi profesore? U cemu? U mobingu?
  • Limani

    23.05.2011 16:59
    Izdrzite Profesore!Kod Vas se mora uciti i zato nema strajkovanja!
  • Crveni Bozo

    23.05.2011 16:38
    Profesoru Perovicu je zamereno sto je dosledno 25 godina govorio i radio protiv nacionalizma,ratova i bio dosledan borac protiv nacionalisticke politike svih vlada Srbije od uvodjenja visestranacja do danas. Zbog toga je i optuzen i osudjen. Vasi komentari samo su ogledalo bolesnog drustva u kojem zivimo. Jedno cu reci da nije bilo tog profesora mladjani Sadzakov bi sada prao prozore u rodnom Vrbasu. Od citave plejade likova koji su se obogatili kao unverzitetski profesori a koji u bilo kojoj drugoj zemlji ne bi mogli ni u skoli za obrazovanje odraslih da predaju a za koje se zna sta su radili nastradao je bas on. Zasto? Zato sto nije hteo da se prikloni ni jednoj stranci nije hteo da propoveda studentima nacionalizam i pravoslavlje niti ih je ucio da je odlicno biti nacista kao sto su to radili i rade vecina ostalih. Zato tom profesoru treba pruziti svu mogucu podrsku i pomoc. On je bio taj koji je osnovao katedru za Filozofiju pokusavajuci da izvuce ovaj grad i ovu sredinu iz malogradjanske mocvare u kojoj se svi vi koji podrzavate ovu osudu savrseno snalazite. Sta reci ovo mu je izgleda nagrada za trud. Ako Ceca iz Zitoradje dobije narukvicu za nogu kao poklon od svog sugradjanina koji je sticajem okolnosti ministar, a profesor koji je doktorirao kod Milana Kangrge svetski poznatog filozofa bude osudjen za mobing jer ne zeli da zaposljava mediokritete onda to vise nego bilo sta drugo pokazuje koliko je ovo drustvo bolesno!
  • Cveeta

    23.05.2011 16:02
    Ovaj čovek ne predaje svojim studentima etiku, barem ne onima koji ne studiraju filozofiju. Ja do sada nisam znala ni kako izgleda. To je sve Sadžakov odrađivao.
    Ja se iskreno nadam da će posle prvog na red doći i drugi, pa onda i treći. Ima takvih podosta, ne samo na univerzitetu.
  • porshe3

    23.05.2011 15:54
    @Filozofkinja NS
    Ocigledno te necim zaduzio cim pises ovakve hvalospeve, prvi put cujem ovako nesto. kakvo je nase sudstvo, pitas se? pa eto takvo da je najzad pocelo kaznjavati i takve kao sto je perovic...zalio se uvek na srbiju, a samo u onakvoj divljoj i bespravnoj srbiji kakva je bila nekad, mogao je opstajati sa takvim ponasanjem. Neki subjektivni motiv sprecava te da sagledas ovakve stvari
  • Saska

    23.05.2011 15:48
    @Marina
    Ja mogu da posvedocim kao studentkinja obojice sasvim drugacije...Perovic nam je govorio ,,idite na VEKS(Visa ekonomska), nije ovo za vas", a na Slobodanovom licu se jasno videlo koliko mu je neprijatno zbog takvog Perovicevog ponasanja prema studentima, koje je kao asistent verovatno imao prilike da vidi puno puta. Sadzakov nije bio popustljiv za ocenu, kod njega nisu bas palili osmesi i umiljavanja
  • Budna

    23.05.2011 15:45
    Još kad bi uvrstili težinu i količinu uvreda koje je gosn Perović upućivao studentima i asistentima... ne bi on prošao samo sa novčanom kaznom.
    Ili je (i) to bilo u korist etičkog nauka?
  • Filozofkinja NS

    23.05.2011 15:09
    Strasno!
    Profesor Perovic je veliki covek i odlican profesor.Za razliku od mnogih svojih kolega je uvek izlazio u susret svojim studentima i trudio se da pomogne koliko je to moguce.Mislim da je sramota sto se politika mesa u Univerzitet i sudstvo.Za razliku od mladog asistenta koji se otvoreno nabacivao svojim studentkinjama,Profesor Perovic (iako priznajem ima tezak smisao za humor) je svakom izasao u susret i nikoga na ispitu nije ostetio.Zaboravili ste svi da kada je on bio predsednik komisije u dekanatu koja odredjuje cenu skolarina i ispita koliko je sve bilo jeftinije.Ovom coveku je izgleda jedina mana politicko inacionalno opredelenje.Sramota!Nasa Vojvodina je uvek bila tolerantna!IZDRZITE PROFESORE, vidite kakvo je nase sudstvo,ova presuda me ne iznenadjuje!I da jos ocekujem da vrate na katedru asistetkinje koje su morale u Sarajevu da pisu MA radove i polzau ispite, jer ni na jednom fakultetu to nisu mogle.SRAMOTA!!!!!
  • EhUh

    23.05.2011 15:04
    ode u istoriju...
    ,,prvi profesor Novosadskog univerziteta koji je osuđen za mobing"? 470 000 dinara? Udje Miljenko za male pare u istoriju.:)
  • e, bas necu

    23.05.2011 14:47
    moram i ja da se ukljucim
    Ja sam zavrsila Tehnoloski fakultet tako da mi je "rad i delo" prof. Perovica poznato iz druge ruke! Koliko puta sam cula zalbe koleginica sa Pedagogije kako ih ponizava i sikanir? Koliko puta sam gledala njegove javne nastupe na tv-u ili citala izjave po stampi?! Pa taj covek ko da je sa Cetinja dosao a ne da je iz ravnu Vojvodinu!!! Bojim se da ovo nije kraj i da ce mu politicki drugari iz Vojvodine ali i iz Crne Gore pomoci pa ce opet on postati zrtva zlih studenata i asistenata...
    @ADICE da je clan komisije za novi crnogorski jezik -jeste, da je zagovornik svega crnogorskog na racun Vohvodine i Srbije - jeste! I, ja nemam nista protiv ali to onda treba da radi u Crnoj Gori a ne sa mesta redovnog profesora Filozofskog fakulteta u Novom Sadu!
  • Kole

    23.05.2011 14:37
    Posle fakulteta javna preduzeca
    Uskoro ce doci na red i presude rukovodiocima javnih preduzeca koji vrse mobing nad zaposlenima. Ala ce onda svasta da bude kada krene da se iznosi prljav ves.
  • @Vide - Crnogorac

    23.05.2011 14:14
    nedoreceno
    A zasta bi mu ti onda sudio? Za veleizdaju?
  • 23.05.2011 14:10
    http://www.nedimsejdinovic.com/175/
  • 23.05.2011 13:56
    Iza svake ovakve i slicne diskriminacije, zlostavljanja, mobinga...stoji prazan, neizivljeni zivot, gde se preko osecanja moci, maltretiranjem drugih, nastoje kompenzovati neke druge stvari
  • Ja

    23.05.2011 13:55
    Šta je to etika?
    Samo novčana kazna? Nije ni to tako loše, ali zašto nije preduzeta neka drastičnija mera (otkaz, recimo)? Tiranija će se nastaviti jer redovnim profesorima, nažalost, niko ništa ne može.
  • Studentarija

    23.05.2011 13:40
    Ni sin mu nije ništa bolji, a usput ga je i zaposlio u fakultetskoj biblioteci, da se momak ne muči previše...
  • nikola vukcevic

    23.05.2011 12:56
    cestitka!
    Slobodane, radujem se tvojoj pobjedi! Znam da ti proteklih godina nije bilo lako i znam da si svoju plemenitost i istrajnost morao da stavis na najteze ispite. Iskreno, nisam se nadao ovakvoj presudi, ali znaj da mi je ona uljepsala dan!
  • Adice

    23.05.2011 12:53
    Nezavisno sudstvo, a?
    Pa naravno da će se "presuditi" profesoru u sistemu u kojem su Mišići, Kovačevići i Cece nedodirljivi !!! PROFESORE IZDRŽITE !!!
  • 23.05.2011 12:33
    Vladimir Marko
    Ovaj je lik, dok sam ja bio na studijskom boravku u inostranstvu 93-94, pored mene zivog, na moje mesto doveo i zaposlio drugu osobu. Kad sam ja izrazio opravdano cudjenje, urucio mi je rukom nazvrljan otkaz. To je samo mali detalj kompleksne slike ove osobe.
  • Studentkinja

    23.05.2011 12:24
    Gospodin Perović je jednostavno rečeno, neviđeni profesor. Upravo sam zavirila u svoj indeks i proverila da li je on igde išta potpisao... Ne, nije, imam samo potpis u vidu pečata. Za razliku od njega gospodin Sadžakov je sve radio onako kako treba, a pošto sam bila njegova studentkinja moram proznati da ga u potpunosti podržavam. I još nešto - ima još takvih profesora na Filozofskom fakultetu. Sramota za Univerzitet !
  • mona

    23.05.2011 12:06
    Tako je to kad covek umisli da je nedodirljiv i da mu sve prolazi, svaka bahatost dodje jednom na naplatu.
  • WWW

    23.05.2011 11:51
    @ Per Per
    Raizbor JESTE obavezan, sve do zvanja redovnog profesora. I kriterijumi su vrlo ozbiljni. E sad, što na nekim fakultetima redovni profesori postaju već sa 30 godina, to je druga priča.
  • Тривун

    23.05.2011 11:48
    Ова вест ми је просто улепшала дан. Има правде.
  • bivsa studentkinja

    23.05.2011 11:39
    etika
    mi koje smo studirale pedagogiju smo redovno bile tretirane od tih filozofa kao niza bica, pa je jedan od komentara Perovica bio " Vidje, zensko, a duhovito...", kao i komentar da bi bile dobre kao radnice na posti
  • Vide

    23.05.2011 11:27
    Crnogorac
    Fora je u tome sto je Perovic veliki Crnogorac i sto je podrzao nezavisnost i ostale antisrpske stavove u CG. Sve ostalo je prica za malu decu
  • prof fil

    23.05.2011 11:26
    Realno gledano Sadzakov i nije za Dr-a, ali nije mi jasno sto ga je onda Perovic primio za asistenta i pustio da dodje do doktorata, a onda ga zakocio. Kada primas po babu i stricevima ne mozes ocekivati kvalitet, sam je unistio svoju katedru.
  • ABC

    23.05.2011 11:23
    paradoks?!
    Nije paradoks vec ironija.
  • Najbolje da kažem

    23.05.2011 11:11
    Ima ih još!
    Profesor Perović je samo jedna zvezda u čuvenoj konstelaciji Novosadskog Univerziteta. Zađete li u susednu katedru za SOCIOLOGIJU, redefinisaćete pojam mobinga. Agresivne profesorske strukture koje ujedaju i teraju od sebe sve što vredi i valja.
  • OpetJa

    23.05.2011 10:59
    Svaka cast asistentu. Nisam verovao da ce sud ovako dosuditi, narocito zbog politickih veza i pritisaka. Drago mi je da je konacno i to pocelo da se kaznjava.
  • Adice

    23.05.2011 10:54
    Šta lupetate ?!
    kakav "tvorac crnogorskog jezika" ? Bilo bi lepo kad bi naša "pravna" država tako brzo istražila i osudila sve poslodavce koji maltretiraju radnike na hiljadu i jedan način, al' to se ne sme zato što poslodavci daju vlastima kintu, pa slučajevi završavaju u fiokama... Zato je najlakše na profesoru trenirati "pravnu" državu...
  • per per

    23.05.2011 10:43
    reizbor!
    obavezan reizbor svih profesora na svakih 3 godine, po radovima objavljenim u relevantnim medjunarodnim casopisima!
    dok nema reizbora, fakulteti nam propadaju u neradu i korupciji!
  • Brav

    23.05.2011 10:28
    Mora biti da ga je i sudija napala ...
    poštenjačina ...
  • neotalax

    23.05.2011 09:52
    Znaju znanje
    Ko će bolje da "udari" mobing od profesora koji predaje etiku ? Živi čovek u Srbiji (Vojvodina je mislena imenica), država mu daje primer ponašanja i on se samo koristi time.Već smo se navikli na takve stvari, zar ne ?
    Postoji primer i iz jedne vrle, nevladine, pa još i humanitarne, pa još i crkvene organizacije, gde je novopridošla diplomirana psihološkinja (valjda se tako kaže), vežbala mobing na humanitarnom volonteru, koji je iz čovekoljublja, besplatno, veoma dobro i savesno, radio na projektu za unapređenje života u lokalnoj zajednici.
    Das Ist Serbien, meine Damen und Herren !
  • milica

    23.05.2011 09:47
    za brankicu
    ja mislim da bi Brankica - Insajder svasta mogla da pronađe na našem Univerzitetu :) ispao bi fudbal mlaka priča :)

    podrska ovim pozitivnim promenama
  • david

    23.05.2011 09:37
    xx
    Rade je li i presuda pisana na ,,crnogorskom ,,??? ,
    Perovic je jedan obican neradnik , to znaju svi na fakultetu , da mu nije zastite od Canka on sigurno ne bi bio na fakultetu !!! ,
  • rade

    23.05.2011 08:49
    crnogorski
    inace ovaj covek je poznat kao tvorac crnogorskog jezika i kao zrtva napada nacionalnog stroja od pre koju godinu.
  • Kiki

    23.05.2011 07:56
    ...malo pravde, konačno!
    Dovoljno da kažem da se na našem smeru Perović vodio kao redovan profesor na jednom predmetu. Nikad ga niko od studenata nije video, nije održao nijedno predavanje, konsultacije, niti se uopšte pojavio na faksu. Sadžakov je sve radio umesto njega - držao predavanja, vežbe, konsultacije, ispite...a kad je došao trenutak da dobijemo Perovićev potpis pored ocene u indeksu - ispostavilo se da mu je potpis ugraviran u pečatu. Tako da REDOVAN profesor stvarno nije imao potrebe da radi bilo šta što je njegov posao. Kakva moralna gromada, ne?
  • Goran

    23.05.2011 07:55
    Svi znaju sta se desava po fakultetima. Od stranackog uticaja, mita, mobinga... Ovaj asistent se usudio da kaze NE. Bravo, i puna podrska jer je ovaj slucaj izgurao do kraja. :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna